~Ak Baek~

~ MeH SInI KAlAU naK CarI APa-APa ~

Khamis, 9 Jun 2011

~ SelAMAT JAdI AdIKkU ~

~ SelAMAT JAdI AdIKkU ~  

Assalamualaikum...
pe cite sume? sihat? da makan? 
heee....banyak la plak soalan kan...
ok2...back to the topic...
pada tarikh 9 Jun 2002, lahirlah seorang bayi perempuan ke dunia ini...
dengan tangisan kecilnya, suci bersih wajahnya...
diberi nama Siti Nur Aisyah binti Mustaffa
welcome to the family...

Kini, pada tarikh yang sama tetapi berbeza tahun, 9 Jun 2011
maka, genaplah usia adikku sembilan tahun...

so, SELAMAT JADI ADIK ANGAH... 


adik farah yang kanan...yang kiri tu kembar dy...hehe...
tak adalah...gurau je...yang kiri tu sepupu, baru darjah lima...nama dy zeinab...
tapi dorang ni da mcm kembar, baju nk sama, merajuk sama2, pe'el @ perangai pon sama...
haihhhh...
kadang2 kalu aisyah merajuk @ buat perangai, mesti umi ckp, " haaa....wat perangai ag...kalu wat perangai ag, umi anta kt umah kembar baru taw..." 
dan kalu zeinab yang buat perangai, umi dy pulak yang akan ckp perkara sama...
" nab, kalau nab wat perangai lagi, umi anta umah che ngah, duk ngan kembar nab kat sana..." 
hahahaha....kembar camni pon kire eh? 

okay la, disebabkan kek aisyah tak beli lagi...so amek la kek ni dulu...hehe...

CILOK DARI INCIK GOOGLE

SELAMAT HARI LAHIR
SELAMAT HARI LAHIR
SELAMAT HARI LAHIR AISYAH 
SELAMAT HARI LAHIR


semoga sentiasa dirahmati ALLAH S.W.T dan berjaya dalam apa sahaja perkara baik yang dilakukan...
semoga menjadi puteri yang solehah dan anak yang terbaik untuk umi dan abah...
sentiasa menjaga maruah diri agar akhlak terpuji...
owez do the best ! 
luv you so much sweety...
take care... 

p/s : thankz kepada yang baca n3 ni, u ol da doakan untuk adik saya dan kejayaan dalam hidupnya...thankz a lot dear...

sekian...

wassalam~ 

7 ulasan:

Amni berkata...

Dear, sama hari lahir mak kite la... hikhik.. moga dia berjaya dunia akhirat.. amin...

Farahiyah Smart berkata...

yeke? hehe...jom2 celebrate bezday sama2...:)

insyaALLAH...amin...:)

hidayah zawawi berkata...

hb adek akak..heehehe

ayie berkata...

hehe comel..happy birthday :)

Farahiyah Smart berkata...

dayah:thankz dayah...:)
ayie: thankz ayie...:)


tgu bezday akak plak eh....:)

Abang Stalker berkata...

alamak..abg da trlewat la.. :( tp xpe,late is better than never. :)hapy belated birthday adik. ;) semoga membesar sbg seorg muslimah sejati.

Farahiyah Smart berkata...

terima kaasih abg stalker baek...:)
terlewat 4hari je...:)

insyaALLAH akan mnjadi muslimah sejati...syukran ya akhi...:)

~ChenTA kAMI~

Daisypath Anniversary tickers