~Ak Baek~

~ MeH SInI KAlAU naK CarI APa-APa ~

Ahad, 22 Mei 2011

~ kesEDIHAn MelAndA dIRI InI ~

~ kesEDIHAn MelAndA dIRI InI ~

assalamualaikum dan selamat malam semua =) 
pe cite? da supper blom? hurmmm...

cik farah sebenarnya tengah sedey ni...
bru je balik dari anta my twins naek bas...
dy ada semester pendek...ntah la...cik farah pon xtaw ape tuh...
coz cik farah xdela pula semester pendek ni...
sedey sangat2 taw...
ni pon tengah nanges lg...
korang tak taw camne perasaan berpisah dengan kembar sendiri...
sedey sangat2...
walaupun sekejap, tapi effect dia....perghhh...tak boley tahan ooo...

along...aku sedey sangat2 nih....
sape nak teman aku tido malam ni...
ak nak gaduh ngan sape...
nak guraw ngan sape...
aku nak mask ngan sape...
sape nak teman aku study sampai lewat pagi...
sape nk tolong mekap aku...huhu
aku sedey taw tak...
even mu g sekejap je, tp aku rindu ah kat mu...
waaaa.....sedeynya rasa aty nih....tak taw nak cakap camne...
malam ni aku tido berteman airmata la...

korang yang baca mesti rasa cik farah ni manja kan...
baru berpisah sekejap da nanges...
tapi gitu la kembar...
perasaan tu tak dapat nak digambarkan camne...
korang yang baca ni doakan la perjalanan kembar cik farah selamat pergi dan balik...
semoga beliau sampai ke destinasi yang dituju dengan selamat...


along, mu jaga diri elok2 taw...
aku sayang mu sangat2...walaupun aku suke sangat cari pasal ngan mu, tp aku saje je...suke tengok mu marah...
ble mu marah, muka mu cute sangat...hehe...
aku sayang mu along...jaga diri elok2 taw...
jangan nakal2 taw...

Along, aku sayang mu...!!!

wassalam ~

Tiada ulasan:

~ChenTA kAMI~

Daisypath Anniversary tickers