~Ak Baek~

~ MeH SInI KAlAU naK CarI APa-APa ~

Selasa, 19 April 2011

"Contest Natural Beauty"

"Contest Natural Beauty" 

selamat petang cikgu-cikgu sekalian...=) 
kenapa saya ckp selamat petang cikgu2? 
kat org laen x payah ucap selamat petang ke???!!!
mesti korang jeles kan...hehehe... 
jangan risau...ucapan selamat petang itu turut ditujukan kepada ANDA =) 

kenapa??? sebab ANDA pun cikgu... 
tak caya? cuba korang igt balik waktu dulu2, penah tak korang tolong kawan2? tlg ajar dorang buat keje skolah...haaaa...kan tu pon cikgu...membantu orang laen, mengajar dorang perkara yang dorang tak faham... 
mengajar adik2 apa yg betul, apa yg salah...kan itu pun mendidik namanya...=)  

ok, enuf story about cikgu-cikgu eh... 
cite pasal contest kali ni... 
contest ni yg pertama kali ak join... xpenah ag join b4 diz... 
hahaha...xtaw nape kali ni boley tergerak aty nk join contest ni... 
walaupun sy taw sy ni CANTIK (hahaha), tp saje nk join contest natural beauty... 
sape nk join boleh klik ~CONTEST NATURAL BEAUTY~ 


so, antara gambar yang bertuah ialah...=] 
=
*
=
*
=
*
=


haha~ koya comey ke hape nih??!! 
hahaha...ni la gmbr yg terpilih... 
tyme g umah bestie sy...kompem sy x pakai make up... 
xde keje ke hape nk bersolek tebal2 g umah orang? 
kalu lawa ok gk, kalu mkin buruk cmne lak...? =.='''' 

so xyah make up...n ak pon kureng suka make up...wuwuwu~ 

nak tag sape ye? 
da r bru je involve dlm dunia blog ni...adeyh... 

akak tag kamu la ek...



ok, itu aje wat masa ni... 
menang ke x xpe, yang penting pengalaman join contest kt blog...:) 

jumpa lagi yaa... 

2 ulasan:

Abang Stalker berkata...

thanks farahiyah semmart krn menjoinkn dri. :) mmg kne dgn tuannya..comey.gud luck k awk.Abg follow back. ;)

p/s: jom join segmen abg.blh promote blog awk juga. :)

Farahiyah Smart berkata...

hehehe...da start nk prasan da ni ble abg ckp comey...:P (ok, cam over je kn...=.=''')
thankz cz follow me back...=)

kalu sy smpat, sy join segmen abg eh....=)

~ChenTA kAMI~

Daisypath Anniversary tickers